Τρόπος διδασκαλίας 

Ανεξαρτήτως διδακτικού αντικειμένου, το μάθημα διεξάγεται πάνω σε ορισμένους βασικούς άξονες:

Στη συμμετοχή όλων των μαθητών και όχι στην μονοπώλησή του από κάποιους. 

Οπωσδήποτε στον αλληλοσεβασμό και στην καταδίκη οποιασδήποτε μορφής ειρωνείας ή “bullying”

Στην καλλιέργεια της κρίσης και του πνεύματος 

γόνιμης αμφισβήτησης

Στον καθημερινό τους έλεγχο, είτε αυτός αφορά τυχόν εργασίες, είτε εξέταση της τρέχουσας ύλης

Στην προσπάθεια να μαθαίνουν τα παιδιά κυρίως στην τάξη και να μειώνεται ο χρόνος εργασίας στο σπίτι 

Διαγωνίσματα και Τεστ

Τα διαγωνίσματα για κάθε ένα από τα διδασκόμενα μαθήματα διεξάγονται σε τακτά διαστήματα, συνήθως τις Κυριακές ή το απόγευμα του Σαββάτου. 

Τα γραπτά διορθώνονται ήδη από την Α΄Λυκείου, με τα κριτήρια που εφαρμόζονται κατά τη διόρθωση των γραπτών στις πανελλήνιες εξετάσεις

Οι βαθμοί είναι πάντοτε διαθέσιμοι για τους γονείς και κηδεμόνες.

Τα διαγωνίσματα οργανώνονται έτσι ώστε: 

 να αφορούν ένα σημαντικό κάθε φορά τμήμα της διδαχθείσας ύλης,

 να μην αποσπούν τους μαθητές από τις άλλες καθημερινές τους υποχρεώσεις, 

 να μην τους αποσυντονίζουν από την μελέτη των άλλων μαθημάτων,

 να λειτουργούν ως πηγές αυτογνωσίας, 

 να δείχνουν δηλαδή στο μαθητή σε ποια σημεία παρουσιάζει κενά άρα και σε ποια να δώσει μεγαλύτερη σημασία. 

 να τους εξοικειώνουν με τη γραπτή δοκιμασία, χωρίς όμως να τους εξαντλούν και να τους αγχώνουν

 να μην γίνονται εντέλει για το θεαθήναι, να μην γίνονται για να γίνουν.  

Τεστ γράφονται σε εβδομαδιαία βάση στη διάρκεια της διδακτικής ώρας, έχουν πολύ μικρότερη διάρκεια και αποσκοπούν στη διαπίστωση του βαθμού εμπέδωσης ενός μικρότερου τμήματος της ύλης 


Ενημέρωση γονέων 

Οι ενημερώσεις γονέων και κηδεμόνων γίνονται σε προκαθορισμένες ημέρες, κατά μέσο όρο τέσσερις φορές ανά σχολικό έτος, πάντοτε πρωινά, ώστε να μην παρακωλύεται η διεξαγωγή των μαθημάτων.

Στη διάρκειά τους συζητούνται, συχνά και με την παρουσία του μαθητή, θέματα σχετικά με την πρόοδό του, τις αδυναμίες του, την επιλογή κατεύθυνσης ή σχολών, ή και τη δυνατότητα επίτευξης συγκεκριμένων στόχων. 

Επίσης συζητούνται θέματα σχετικά με τη συμπεριφορά.

Οι γονείς βέβαια μπορούν να ενημερώνονται για τα παιδιά, μετά από συνεννόηση οποιαδήποτε εργάσιμη ημέρα, πρωινό ή απόγευμα ή ακόμη και κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων.